You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Завантаження...

5 способів покращити репутацію компанії

Цікаво для роботодавця


Зміст

  • Максимально спростити процес відсіву кандидатів
  • Уникати завищених і туманних обіцянок при прийомі працівника на роботу
  • Перевіряти кандидата на відсутність у чорних списках в інтернеті
  • Акуратно звільняти співробітників
  • Правильно реагувати на негатив в інтернеті

Репутаційна політика компанії — це один із найважливіших пунктів, над якими працюють відділи HR та піар-менеджери. При цьому неправильний HR-вranding може вкрай негативно позначитись на репутації не лише керівництва і власників бізнесу, але й всієї компанії.

Клієнти, партнери і персонал, звісно, втрачатимуть бажання співпрацювати з компанією, у якої «підмочена» репутація. Згідно опитувань популярних SERM-спеціалістів, які займаються усуненням негативу в інтернеті, понад  30% негативних відгуків і скарг можна уникнути, якщо грамотно підходити до репутаційних технологій.

Бренд роботодавця потрібно розвивати не лише для клієнтських відносин, але й для того, щоб через погані відгуки не стикнутися з наступним:

  • компанія не може закрити вакансії хорошими спеціалістами;
  • нормальні кандидати не приходять на співбесіди.

Як цього не допустити та яким чином покращити репутацію компанії? Є 5 дієвих способів, якими користуються експертні HR-спеціалісти і кадрові служби.

Максимально спростити процес відсіву кандидатів

Найчастіше негативні відгуки з’являються від тих кандидатів, які отримали не дуже хороше враження після співбесіди. Насправді тим, хто проводить інтерв’ю, потрібно дуже постаратися, щоб отримати такий відгук. Проте пошукач не полінується його написати, якщо він стикнеться із:

  • хамством;
  • зверхнім ставленням;
  • надто некоректними запитаннями.

Можливо, у вашій компанії це норма, але людина «зі сторони» може не сприйняти таке ставлення і написати образливий відгук. Також складні етапи відсіву кандидатів варто спростити до найменшої кількості найважливіших кроків. Виключення становлять хіба що рідкісні і дуже престижні вакансії.

Уникати завищених і туманних обіцянок при прийомі працівника на роботу

Нікому не сподобається після красивих обіцянок отримати в результаті зовсім іншу ситуацію на роботі. Деякі менеджери з персоналу з метою залучити хорошого кандидата йдуть на гірший маркетинговий крок: подають не надто вигідну вакансію у красивій обгортці.

Якщо під час прийняття на посаду працівнику запропонують одні умови, а на практиці вони виявляться гіршими, така брехня коштуватиме зниженню репутації компанії. Адже працівник, не отримавши обіцяного, не просто звільниться, а й намагатиметься попередити інших колег про нечесність керівництва.

Не варто прикрашати вакансію, приписуючи їй умови, яких насправді компанія не забезпечить. Чесність у процесі відбору і прийнятті кандидата на роботу — важливий крок у збереженні і підвищенні репутаційного HR-бренду.

Перевіряти кандидата на відсутність у чорних списках в інтернеті

Недбалість у відборі кандидатів призводить до того, що у компанію потрапляють іноді справжні «неадеквати». Такі кадри:

  • не виконують своїх обов’язків;
  • не дотримуються жодних цінностей корпоративної культури;
  • спричиняють конфлікти у колективі;
  • звільняються зі скандалом;
  • виливають в інтернет безліч негативу про компанію.

Допоможе тільки професійний підхід HR-спеціалістів. В процесі відбору працівника треба прискіпливо перевіряти кандидатів. Варто переглядати усі можливі чорні списки працівників, портали з відгуками, спеціальні форуми і соцмережі. В цьому випадку якісна робота менеджера з персоналу — запорука покращення репутації компанії.

Акуратно звільняти співробітників

Ображені звільнені працівники — це ті, хто також дуже часто псує репутаціний бренд. Неважливо чому компанія «розлучилась» із співробітником. В будь-якому випадку потрібно робити це акуратно і красиво, залишаючись у хороших відносинах. Помилково думати про те, що звільнений колега більше ніколи не пересічеться з компанією. Він може затаїти образу, написати негативні відгуки, навіть подати до суду.

Щоб репутація компанії була на висоті:

  • не потрібно гарячкувати під час звільнення;
  • розглянути варіанти аутплейсменту;
  • розважливо спланувати і провести процес так, щоб розставання завершилось на позитиві.

Правильно реагувати на негатив в інтернеті

Трапляється таке, що негативні відгуки про компанію неочікувано з’явилися в інтернеті. Не потрібно поспішати «завалити» мережу позитивними дописами чи постами з однієї й тієї ж IP-адреси, або ще гірше — відповідати негативом на негатив. Це тільки погіршить ситуацію. Краще без паніки розібратись у причині відгуків, залучити SERM-технологів і правильно провести кампанію видалення негативу.

Найважливіші кроки при відповіді на негативні відгуки:

  • оперативність;
  • подяка за відгук;
  • вибачення;
  • ілюстрація вирішення проблеми.

Ці кроки до стосуються не тільки репутації роботодавця і компанії, а й правильному реагуванню на негатив в інтернеті в цілому. Звісно, краще попередити появу небажаних відгуків, ніж потім «розгрібати» наслідки тих, що потрапили в мережу.

Прислухаючись до цих порад, зовсім не важко покращити репутацію компанії. Пам’ятайте, що профілактика негативу — це зміцнення вашого репутаційного бренду.



Отримуйте корисну інформацію на email!