You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Завантаження...

Топ-10 книг для сучасного керівника

Самоосвіта


Зміст

  • 1. Від хорошого до величного, Джим Коллінз
  • 2. Як завойовувати друзів і впливати на людей, Дейл Карнегі
  • 3. Стратегія блакитного океану, Рене Моборн і Кім Чан
  • 4. Доставка щастя, Тоні Шей
  • 5. Ефективний керівник, Пітер Друкер
  • 6. Rework, Джейсон Фрайд, Девід Хайнемайер Хенссон
  • 7. Позиціонування: битва за розуми, Джек Траут і Ел Райс
  • 8. Клієнти на все життя, Карл Сьюелл і Пол Браун
  • 9. 7 навичок високоефективних людей, Стівен Кові
  • 10. Атлант розправив плечі, Айн Ренд

Рейтинги найвідоміших засновників компаній давно стали предметом досліджень соціологів. Найновіші статистичні дані спеціалістів із США говорять про те, що 70% великих босів проводять вільний час за читанням корисної літератури і прочитують близько 10 книг за рік. Такі вражаючі цифри наштовхують на думку про важливий вплив книги на розвиток власного бізнесу.

Досвідчений керівник великого бізнесу чи підприємець-початківець об’єднані однією категорією: це люди, котрі розвивають підприємство і націлені на результат. Не так важливо, чи давно ви керуєте компанією, чи тільки замислились над створенням власної справи, читати спеціалізовану літературу однаково корисно.

Проаналізувавши світові чарти, ми зібрали топ-10 книг, без яких не обходиться дозвілля і саморозвиток справжніх акул бізнесу. Найкращі бестселери від авторів, які отримали визнання економічної спільноти, справляють неймовірне враження. Можливо, ці книги кардинально змінять ваші погляди.

1. Від хорошого до величного, Джим Коллінз

 

Хрестоматійна книга-дослідження стратегій бізнесу та ефективності управління стала бестселером і навіть підручником у багатьох школах бізнесу. Шестирічна праця команди авторів під керівництвом американського бізнес-консультанта, письменника і дослідника розкриває таємниці успіху великих компаній. В основі книги — відповідь на питання, від чого залежить прорив та провали компаній.

Цікаво буде прочитати про те, як «керівники 5-го рівня» досягають успіху, чим керуються на старті бізнесу, чому для продуктивності справи настільки важливо зібрати хорошу команду.

2. Як завойовувати друзів і впливати на людей, Дейл Карнегі

 

Грамотний психологічний підхід до ведення бізнесу — важлива складова успіху. Адже навчитись налагоджувати стосунки з людьми, легко схиляти аудиторію до своєї думки, впливати на погляди інших, непомітно для них — це магія психології.

Книга класика наукової та практичної психології в початковому виданні розійшлась багатомільйонним тиражем. Бестселер 30-х років минулого століття до сьогодні вважається настільною книгою успішного керівника.

3. Стратегія блакитного океану, Рене Моборн і Кім Чан

 

Цю книгу про стратегії бізнесу можна прочитати більш ніж на 40 мовах. Посібник для керівників, в основі якого закладено аналіз кількох десятків галузей та способи виживання компаній в конкурентних умовах останнього сторіччя.

Автори переконують, що успіх досягається при створенні підприємств у нових порожніх від конкурентів нішах — «блакитних океанах». Стратегія передбачає можливість значного росту прибутків в умовах відсутності суперництва на ринку. «Червоні  океани» — той сегмент ринку, у якому немає змісту створювати новий бізнес, тут надто велика конкуренція, — йдеться у бестселері.

Книга стала предметом обговорення на спеціалізованих форумах, здобула чимало схвальних відгуків. Її радять читати без поспіху, уважно розглядаючи грамотні приклади та цінні поради.

4. Доставка щастя, Тоні Шей

Засновник інтернет-магазину та компанії Zappos розповідає власну історію створення процвітаючого бізнесу всього лише за 10 років. Почавши з нуля він вийшов на кількамільярдні обороти, не без підтримки грамотно створеної команди, звісно. Принцип колективної відповідальності — пріоритетний в ідеях компанії, про клієнта тут турбуються навіть ті, хто не обслуговує його безпосередньо.

Багато уваги у книзі автор приділив веденню корпоративної культури, професійному підходу до стратегій в HR: найбільшою цінністю вважаються люди, співробітникам допомагають в адаптації і зростанні не тільки і професійному, але й в особистому ракурсі. Наприклад, кожен працівник, котрий позбавляється від паління, в компанії Zappos отримує премію 2000 доларів. Найважливіше в досягненні успіху — це щастя людей, які працюють в компанії.

5. Ефективний керівник, Пітер Друкер

Головна думка впливового науковця у сфері менеджменту полягає у тому, що менеджерами не народжуються, ними стають. При чому кожна людина, дотримуючись певних правил, може стати успішним керівником у будь-якій сфері. Автор переконує, що для цього навіть не потрібні особливі здібності, варто лише зрозуміти деякі алгоритми. Ці секрети розкриті в книзі.

Праця популярного американського економіста містить відповіді на питання саморозвитку, навчання та вміння приймати важливі рішення.

6. Rework, Джейсон Фрайд, Девід Хайнемайер Хенссон

Суперечлива і насправді дивуюча розповідь двох американців, засновників компанії 37signals — розробника програмного забезпечення Ruby on Rails та іншого прикладного ПЗ. Автори не просто описали свій досвід у створенні успішного бізнесу, вони перевернули світові парадигми і змінили бачення правил підприємництва.

7. Позиціонування: битва за розуми, Джек Траут і Ел Райс

Найкраща книга для тих, хто зумів втримати на плаву бізнес у важкі часи, має досвід виживання, та прагне достягати нових висот. Практичний посібник з реальними прикладами маркетингових перемог і поразок надихає на яскраві ідеї. Головний принцип авторів полягає у тому, що аби продати щось, не потрібно робити товар найкращим, потрібно зробити так, щоб його запам’ятали.

Книгу вже перевидали більше ніж 20 разів, проте вона не втратила актуальності. Кейси відомих брендів допомагають зрозуміти основну думку авторів: якщо клієнт асоціює ваш продукт з чимось найкращим, маркетинг вдалий, тому й успіх не забариться.

8. Клієнти на все життя, Карл Сьюелл і Пол Браун

Автори переконані, що успіх будь-якого бізнесу — це дружні стосунки з клієнтами. Більшість прибутків компанія отримує від повторних угод, тому покупців потрібно не лише залучити, але й вміти втримати. Саме ця ідея допомагає збільшити продажі і підвищити ефективність підприємства.

Книга викладає інструкції, як навчитись будувати довготривалі відносини з клієнтами та перетворити покупців на друзів.

9. 7 навичок високоефективних людей, Стівен Кові

Книга-тренінг від популярного бізнес-інструктора навчить бачити свій потенціал, надає чіткі алгоритми розвитку. Гармонія в усьому робить людину успішною, але для того, щоб її досягти, потрібно працювати над собою. У книзі — 7 навичок, які допоможуть прийти до результату.

Методи автора не легкі, доведеться добре потренуватися, проявити свою ефективність у повній мірі. Але цей тренінг дозволить збалансувати усі сфери життя.

10. Атлант розправив плечі, Айн Ренд

Родзинка нашого рейтингу — художня книга, про яку на пострадянському просторі мало хто знає. Проте роман, який авторка писала понад 11 років, входить до списків найкращих у світі книжок для власників бізнесу.

Твір захоплює надзвичайними історіями про кризові економічні ситуації та періоди підйому, з якими стикаються головні герої. Те, як успішні підприємці долають важкі періоди і сприяють процвітанню держав, наводить на серйозні роздуми і підказує багато цікавих ідей.



Отримуйте корисну інформацію на email!